fredag 20 september 2013

Första veckan.

Uj, vad den här veckan har gått fort, vi har haft det jättemysigt här hemma, med valppyssel och det känns som att vi har börjat lärt känna Cava.
 
Här kommer lite bilder från veckan;
 
Camillas kompis fick komma hit med sin supersnälla goldentik, Cava tyckte att det var "läskigt-spännande" med en stor ny hund. Caysey försökte leka man då sprang Cava till oss, sen smög hon fram igen för att kolla in sin nya kompis.
 
 
Vi  har lekt en hel del och hon kampar fint, verkar ha ett naturligt återbärande och ett lite "lustigt" sätt att greppa - antingen tar hon med hela munnen - riktigt fint, eller så nyper hon med de främsta framtänderna och håller hårt som tusan. Ett sånt gripande har jag aldrig varit med om en valp/hund som har.  


 
Som alla mina Aussies så har hon visat att hon kan gräva. 
 
 
Hon håller sig nära mig när vi är i skogen, även om Deedee sticker iväg en bit framför oss så håller Cava koll på mig och går inte så långt fram. Har passat på att träna lite på att komma när jag ropar, det går fort som tusan när hon springer fast hon är så liten.

 
Spring och hopp i skogen idag när solen gjorde oss sällskap på promenaden.

 
Lite trött efter att ha busat i trädgården - älskar hennes blick!

 
 
Ha det bra och glöm inte att göra något kul tillsammans med era hundar.
 
********************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar