onsdag 14 mars 2018

Lite grattis

Ibland känner jag att jag inte hinner med att uppmärksamma mina valpköpare när de varit ute och tävlat. Så jag passar på att blogga lite grattis här; 

Grattis till Catherine och Key till en grym 12:e placering på Årets Aussie i lydnad!


Grattis till Sabine och Coda som fått sitt 2:a godkända resultat i Startklass lydnad!


Grattis Carina och Ace som båda gjort sin första officiella lydnadstävling. Några fjuttiga poäng från godkänt resultat, nästa gång fixar ni det!


Grattis till Eva och Juba (Deedee x Kansas) som utsetts till Årets HTM-hund av Norsk Freestyleforening!



Grattis till mig själv och Cava son placerade oss på plats 32 av 71 på Årets Aussie Rallylydnad och som ekipage 62 av 71 på Årets Aussie Bruksspår. 



****************



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar