måndag 23 januari 2012

Hektisk vecka...

....blir det för familjen då jag åker på utbildning i Mariehamn några dagar, bor på hotell och lever "lyxliv". Hoppas att husse inte har sålt alla hundar när jag kommer hem på torsdag ;) Ikväll tar jag iallafall Chilla med mig och åker till Ågesta på "kommunikations-kursen" hos Daily Dog så att han  "bara" har två att ta hand om ;)

Det tog tid, men nu har även vi Stockholmare fått snö. Inte så mycket men så att det är vitt iallafall. Jag trodde att hundarna skulle få glädjefnatt när dom såg snön igår morse, men dom verkade inte ta någon notis alls om den. Tror att dom hellre vill ha grönt gräs och vitsippor, precis som deras matte.

Kalendern börjar bli fullprickad med både jobb- och hundaktiviteter, känner på mig att tiden kommer att gå blixtsnabbt fram till sommaren. Mycket kul att se fram emot iallafall och det är ju bra!

Ta hand om er och era vovvar!

/Carina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar