söndag 20 januari 2013

vinterbilder

.....fortsättning på inlägg tidigare idag; maken åkte iväg för att åka skridskor, jag tog hundar och kamera med för att gå en långis och ta lite bilder, när jag gått ca 30 min ringer Ove och säger att hans skridsko gått sönder och han behöver bli hämtad. Ok, det var bara att vända (utan att ha tagit en enda bild) Hämtade honom, passade på att hämta min bil som stod vid jobbet och när jag kom hem tog jag hundarna med mig för att gå ner på isen och ta lite bilder i det fina solskenet. När jag kom ner till sjön kommer det STORA gråa moln på himlen och efter en stund började det dala stora snöflingor över oss. Iofs en härlig promenad, men jag hade velat haft lite mer solsken. Fick iallafall några fina bilder;




 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar