onsdag 29 september 2010

Bilder

Lite bilder på Chilla den här gången,
sist var det nästan bara Deedee som fick vara med på bild.

Chilla pratar fint hundspråk. "Om jag slickar mig om munnen och stryker öronen bakåt kanske jag får behålla tennisbollen........"



Poserar fint,,,,,

Nej, hon är inte så hög i bak, det är marken som är ojämn. Jag ville visa hennes fina svarta sida =) 

Vad ska vi göra nu då matte ??

Så här ser öronen ofta ut när hon leker, spretar åt olika håll.

Deedee gillar också tennisbollar, men ändå fick Chilla ha den hela tiden, ibland tycker jag att hon är för snäll.

Nu blir det en promenad i mörkret och så en stund i bastun!

Ett litet tillägg; tennisbollen tog jag fram bara för att få till lite bilder, annars är dom precis vid mina fötter hela tiden så fort jag tar fram kameran. Bollen ligger nu i skåpet bland träningsleksakerna igen.

2 kommentarer: