onsdag 24 november 2010

Äter, sover och växer

Ja, det händer inte så speciellt mycket i valplådan mer än att dom äter, sover och växer, ibland är det någon som inte kommer tillräckligt fort fram till maten och då skriks det lite. Men tiden går otroligt fort, dom är snart en vecka och till helgen blir det första advent. Undrar om jag hinner uppfatta att det blir jul i år ?

Gosar med mamma:



Samma tjej igen, undrar om hon är en undermedveten favorit hos mig ?


Paus i matandet, då passar Deedee på att njuta av snön ;)


På rad, dom låg så, jag har inte arrangerat bilden.


5 dygn gamla.


2 av tjejjerna.


Dom ligger gärna nära varandra ;)



8 kommentarer:

  1. Dom är ju för söta :, man blir ju så valpsugen :). Fina bilder, de är kul att du knäpper lite kort så man får följa godingarna. Fin bild på startsidan med. Kram

    SvaraRadera
  2. Dom är fortfarande söta. Vad förvånad jag blev... ;)))

    SvaraRadera
  3. Så kul att se valparna och spännande att följa dem och se hur de utvecklas och kommer att se ut Kram

    SvaraRadera
  4. Men ååååååååh..... jag vill ha :( Tar du inbyte?

    SvaraRadera
  5. Helt underbara!!!! och sötare lär de ju bli för varje vecka som går...livsfarligt....kram

    SvaraRadera
  6. Åhh va söta!!! Kan man byta ut en mot en slyngel? Det märker väl ingen?? Min är till salu just nu!

    Kram från Emma, Arrac & Zelda

    www.hundreda.se

    SvaraRadera
  7. Herregud vad söta!

    Ziana och Lesley

    SvaraRadera
  8. Åh va söta de är!
    Längtar efter att se dem!

    SvaraRadera