fredag 27 maj 2011

Chelsea

Nu går tiden så där ruskigt fort igen. I söndags var jag och hälsade på Ziana och Chelsea (C. Coco Chanel) och på vägen hem från Uppsala satt jag och tänkte att den här gången ska jag vara snabb att blogga och lägga ut lite bilder, 5 dagar senare kommer jag mig äntligen för att sätta mig vid datorn.....

Jag hade Deedee med mig och vi tog en promenad i det fina vädret. Chelsea försökte få gamla mamma att leka men Deedee var inte speciellt intresserad, kanske berodde det på att hon var i höglöp, men ändå lite konstigt för hon brukar gilla att leka med valpar/unghundar. Nästa gång får Chilla föja med så att det blir lite action ;)

Vi gick till en hundklubb i närheten, jag passade på att göra en "ruta" med främmande koner och på ny plats och Zia och Chelsea visade lite av vad dom har hunnit lära sig. 

Fiiiint fotgående


Ställande under gång.....


Sitt fint, mor och dotter fotografering.


Sötis


Chelsea är också en rätt liten tjej 14 - 15 kilo så hon såg pytteliten ut jämfört med Deedee,

Bara 6 månader och låg så fint under fotograferingen. 


Deedee fick ett av sina "rulla-på-ryggen-och-låt-som-ett-monster-ryck" Chelsea undrade vad i herrans namn hon höll på med.


Till slut ställde hon sig och skällde på sin tok-mamma.


Deedee och Zia passade på att mysa lite i solskenet.


En härlig söndag i Uppsala, jag åkte hem med en riktigt bra känsla över att ha hittat ett så fint hem åt lilla Chelsea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar