onsdag 10 oktober 2012

Lugnt och stilla i flocken

Deedee och Amy har slutat löpa nu och som alltid efter löp infinner sig den stora stillheten. Inte för att de är så stökiga annars heller men det verkar som om det är befriande för dem att bli som vanligt igen efter hormonstormen. Promenaderna är lugna och inomhus märker man dem knappt.

Chilla verkar också tillfreds med livet, mycket tack vare dagarna på dagis tror jag. Hon känner också av att jag varit lite emotionell efter beslutet om omplacering så jag ser ibland hur hon kikar på mig för att kolla hur jag mår (eller varför jag inte är som vanligt). Det är nästan lite kusligt med dessa otroligt signalkänsliga hundar.

På torsdag ska jag och Deedee på kurs i det nybyggda hundcentret i Arninge, ska bli spännande att se lokalen som också ska bli Chillas dagis om några veckor. Gå gärna in och kika på deras hemsida www.norrastockholmshundcenter.se

/Carina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar