tisdag 28 maj 2013

Hektiskt!

Chelseas (C. Coco Chanel) husse och matte var bjudna på bröllop i helgen och frågade om jag ville "låna" Chelsea lördag till söndag. Vi hade ändå planerat att vara hemma (alltså inte åka ut med båten) så jag sa självklart jaaa!!! På söndagen kom Ammi och Loui över på en liten play-date. Hundarna busade i trädgården trots ihärdigt regnande. Ammi skulle sen iväg på släktmiddag och passade på att lämna Loui hos oss, så den ena hunden byttes mot den andra. Det är verkligen supermysigt att få ha mina "barnbarn" här ibland och det värmer mitt uppfödarhjärta att se hur anpassningsbara de är och finner sig i nya regler och ordningar utan problem.

Tiden bara rusar iväg och snart är maj slut. På fredag ska jag och Deedee tävla rallylydnad igen och nästa vecka tar vår dotter studenten, allt detta samtidigt som vi har högtryck på jobbet och jag försöker få tid till hundträning varje dag då vi ska tävla lydnad den 11 juni. Det är tävling på hemmaklubben och jag har visst lovat att förbereda sekretariatet också. Ja, jag hinner inte sitta ner och ha tråkigt iallafall.

Gör något roligt tillsammans med din hund!

/Carina och gänget

Chelsea vilar på trappan efter skogspromenad med mig och Deedee

 
Chelsea

 
Loui som fick följa med mig till jobbet i måndag



***************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar