söndag 25 mars 2012

Kompisar

Det går upp och det går ner med koppelgåendet, i går morse tog jag alla hundarna var för sig på morgonpromenad och då var Loui den som gick bäst (!) och i morse var jag kanske för entusiastik när jag tog alla tre och trodde jag skulle på långpromenad - gick inget vidare så det blev en kortis med alla och sen en längre tur med Loui och Deedee som avslutades i skogen med lite gyttjebad.

Chilla och jag åkte till klubben och gick en promenad där och sen blev det lite träning - både rally och lydnad och hon gick så fint mitt hjärta. Nu på eftermiddagen fick Chilla och Loui leka en stund i trädgården och dom har så fantastiskt roligt ihop, hon kommer att sakna Loui när han flyttar det lovar jag.

Fota lekande hundar är inte lätt, men jag lyckades fånga dem på några bilder iallafall.







Deedee tycker nog att det är skönt att Chilla fått någon att leka med så att hon slipper ;-)

Nu ska jag ut igen och njuta av att det är sommartid och ljust flera timmar till.

/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar