söndag 9 januari 2011

Hektiskt

Shit, vad tiden går snabbt. Valparna växer och på torsdag är de 8 veckor. Det har gått ofattbart fort den här gången. Förra kullen vi hade kändes som en evighet, men de här valparna har precis fötts känns det som. Lite sorgligt att de ska åka snart men de kommer såklart att få det mycket bättre i sina nya hem med full uppmärksamhet och ännu mera kärlek.

Tyvärr har förkylningen tagit på mina krafter och jag har inte kunnat göra så mycket med valparna som jag tänkt. Besök har vi haft och tack vare det milda vädret har valparna varit ute ganska mycket. Det mesta av kiss och bajs hamnar ute (skönt ska ni veta för det blir en del med 8 valpar i huset). Idag har min syster och hennes tre barn varit här och hon hade dessutom sina två hundar (Springer Spaniel) med sig.

Imorgon är det dags att åka bil för första gången. Färden går till Djursjukhuset Abano där de ska chippas och ögonlysas. Min snälla mamma följer med och bär.

Även fotandet har legat lågt den senaste veckan, men idag fick jag till några bilder men kameran strejkar nu så jag återkommer när batteriet har laddat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar